Na południe!

Nie jesteśmy osobami które potrafią spędzić cały boży dzień na plaży leżąc plackiem w pełnym słońcu. Może daleko nam do znanych podróżników, ale jednak preferujemy wyjazdy z plecakami (praktycznie nigdy nie latamy z walizkami i często planujemy/organizujemy życie już „na miejscu”). Fakt – lecąc gdzieś na 3-4 tygodnie, lubimy odpocząć 2-3 dni na rajskiej plaży jak tylko się da. Ze względu jednak na to, że w tym roku mam naprawdę sporo urlopu, a Kasia jest nadal na macierzyńskim postanowiliśmy wyjechać i chwilę poleżeć plackiem. Założenie było proste: byle na południe! Padło na Cypr (oczywiście ze względu na ceny biletów). Jak to zwykle bywa, sami zorganizowaliśmy sobie prywatny wyjazd z serii „all inclusive z plecakiem”.

Z Krakowa polecieliśmy do Paphos, tam wypożyczyliśmy samochód i udaliśmy się na drugą stronę Cypru, w kierunku Aja Napa. Na wschodnim wybrzeżu zabawiliśmy 4 dni, a następnie wróciliśmy na zachód gdzie zostaliśmy kolejne 3 dni. Na tydzień urlopu wybrała się z nami kuzynka Gradoooska (również Kasia, ale pozostańmy przy ksywie). Mam nadzieję że nie był to jej ostatni wyjazd z nami.

001

Tośka loty w obie strony zniosła naprawdę bezproblemowo. Chyba najbardziej zaciekawiło ją to, że leci z nią co najmniej kilkunastu takich brzdąców – a ona uwielbia takie towarzystwo. Wspaniała czerwcowa pogoda, ciepłe morze i błękitne baseny były największą atrakcją dla małej. Od rana do wieczora siedziała w słonej bądź słodkiej wodzie (zresztą to już nie pierwszy raz kiedy przekonujemy się, że to dziecko chyba powinno zamieszkać w wannie). Piasek przesypywany z rączki do rączki, piłki plażowe i dmuchane kółka zajmowały Tośkę na kolejne godziny.

Naprawdę uwierzcie nam: odpoczęliśmy a Gradoooska wcale nie pełniła roli niańki 24h/7.

002

Celem tego bloga nie jest uczenie nikogo jak tanio podróżować, ale powiem tylko że cały wyjazd (pomijając kieszonkowe i wyżywienie na miejscu – tanie) zamknął się w kwocie poniżej 1000 zł na osobę dorosłą (noclegi, auto, paliwo, bilety samolotowe: 8 dni, 7 noclegów).

Więcej zdjęć z tego wyjazdu możecie zobaczyć TU.